Jo faré vaga, i no soc treballador assalariat, ni estic aturat, si no que soc un petit empresari (molt petit) faré vaga perquè la reforma laboral em permet acomiadar als meus treballadors i treballadores de manera lliure quan vulgui. I per molt empresari que sigui, soc conscient que així no contractaré més sinó que si de cas acomiadaré més.

Jo contractaria més si els bancs, els mateixos que han provocat la crisis i tots hem sortit en el seu rescat amb diners públics, em donessin finançament per nous projectes. Jo contractaria més si els meus clients em liquidessin les meves factures abans del 6 mesos.

Jo faré vaga també perquè no vull jubilar-me als 67 anys, ni vull el copagament sanitari, ni vull un atur juvenil del 40 %, ni vull que congelin la pensió a la meva àvia, ni estic d’acord amb que als molts treballadors li baixin el seu sou, ni vull que no s’apliqui la llei de dependència, ni vull més de 4.000.000 de parats.

Jo faré vaga perquè cal que tots i totes donem un missatge clar que la sortida d’aquesta crisis ha de ser justa i sostenible. Que la crisis no la poden pagar els de sempre, que l’han de pagar qui l’ha provocada.

Jo faré vaga per defensar als sindicats, perquè sense les lluites sindicals no tindríem la jornada de 8 hores, les vacances pagades, les baixes per maternitat, les mesures de prevenció i salut, els increments salarials, etc.

Jo faré vaga per aquells que no la facin, per por, per no perdre una part d’ingressos bàsics a casa seva, perquè no la vulguin fer, i la faré perquè si fem rectificar al govern, ells també és beneficiaran.

Jo faré vaga perquè tots i totes sabíem que el model productiu especulatiu basat en el totxo era insostenible i els diferents govern del PSOE i PP no han fet res per evitar-ho ni per apostar per una economia basat en el teixit productiu.

Jo faré vaga perquè es redueixi la despesa militar i s'apliqui una taxa (com es fa a altres països sobre les transaccions monetàries que fan les entitats financeres i un impost sobre els seus beneficis, perquè les societats d'inversió en borsa SICAV tributin més d'1% mentre qualsevol treballador ho fa per 12 o 15 o 20 % i una empresa productiva ho fa en un 30%, i perquè no es financi l'església amb aportacions del IRPF.

Jo el 29 de setembre faré Vaga perquè és el meu dret i perquè si no la fem el PSOE, CIU, PNV i PP continuaran fent polítiques que no defensen als més necessitats.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Agressió acústica i de fums de la cua de maniobres d'ADIF i Renfe Operaciones al Barri de Via Trajana

EL SEVILLANO 30 HORES DE VIATGE A LA RECERCA D'UNA OPORTUNITAT

Llibre 'Florenci Bosch i Tubau. Memòria d'un oblit'