PROPOSTA DE PANTALLES FONOABSORBENTS A L'AUTOPISTA C-31 AL SEU PAS PER SANT ADRIÀ
Després de visitar tota l'Àrea metropolitana i observar com s'ha corregit l'impacte del soroll dels vehicles de les vies d'alta velocitat i capacitat al seu pas per espais on produeixen afectacions a blocs d'habitatges, cal destacar 2 elements importants:
1.- L'Autopista C-31 en el seu tram per Sant Adrià i Badalona i la Ronda Litoral únicament en el pas per el nostre municipi no s'ha corregit la greu afectació sonora de que produeix el pas de vehicles a pocs metres dels habitatges.
2.- De les diferents correccions efectuades a l'àrea metropolitana per al tram de la C31 podria aplicar-se la de pantalles fonoabsorbents transparents, que s'han aplicat amb éxit a Santa coloma de Gramenet, Cornellà o L'Hospitalet per exemple i que no restarien ni llum ni camp de visió als veïns i veïnes dels blocs adjacents. Aquesta proposta a més a més evita costos elevats de col·locació degut a que es situen sobre les barreres de formigó (New Jerseys) evitant problemàtiques de sustentació de dificil sol·lució.
3.- Caldria complementar l'acció amb la inclusió del carril Bus per potenciar el transport públic enfront del cotxe privat i així reduir el nombre de vehicles que hi circulen cada dia.
1.- L'Autopista C-31 en el seu tram per Sant Adrià i Badalona i la Ronda Litoral únicament en el pas per el nostre municipi no s'ha corregit la greu afectació sonora de que produeix el pas de vehicles a pocs metres dels habitatges.
2.- De les diferents correccions efectuades a l'àrea metropolitana per al tram de la C31 podria aplicar-se la de pantalles fonoabsorbents transparents, que s'han aplicat amb éxit a Santa coloma de Gramenet, Cornellà o L'Hospitalet per exemple i que no restarien ni llum ni camp de visió als veïns i veïnes dels blocs adjacents. Aquesta proposta a més a més evita costos elevats de col·locació degut a que es situen sobre les barreres de formigó (New Jerseys) evitant problemàtiques de sustentació de dificil sol·lució.
3.- Caldria complementar l'acció amb la inclusió del carril Bus per potenciar el transport públic enfront del cotxe privat i així reduir el nombre de vehicles que hi circulen cada dia.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada