Proposta de millores a la implantació línia H14



La implantació de la nova línia de bus H14 a Sant Adrià de Besòs, que ha estat modificada unilateralment per TMB sobre el recorregut previst, provoca problemes de mobilitat a la població allunyant-se del concepte de servei públic.

Tothom pot aportar suggeriments de millora a http://www.tmb.cat/ca/queixes-i-suggeriments

Aquí teniu la que jo he presentat ( podeu copiar-la, modificar-la o fer-la servir com vulgueu)

Atès la implantació el 15 de setembre vinent de la nova línia H14 i modificació H16.

Atès l'eliminació el 15 de setembre de la línia 143.

Atès l'eliminació en 2013 de la línia 43.

Atès que un dels motius d'eliminació de la línia 43 va ser l'entrada futura en funcionament del H14 que permetia conectar sector Sant Adrià i barri Besòs amb Barcelona.

Atès la variació unilateralment per part de TMB del recorregut de les noves línies H14 i H16 sobre els inicialment previstos.

Atès que aquestes modificacions afecten a la mobilitat especialment de gent gran, persones amb mobilitat reduida, famílies amb cotxets, etc.

Atès que el servei alternatiu del Trambesòs s' ha anat deteriorant en quant a freqüència i línies.

Atès. que el B23 de l'ATM ofereix una freqüència de pas de més de 20 minuts i no és per tant una opció òptima davant eliminació bus 43 i 143.

Atès que amb el canvi actual l'H14 no creuarà Barcelona horitzontalment fins Zona Franca i finalitzarà al Paral·lel sense ni tant sols arribar a l'important Hub de comunicacions de Pl. Espanya.

Atès aquest fets proposo:

Potenciar la línia ATM del B23 augnentant freqüència de pas en el moment d'entrada en funcionament de l'H14 o no eliminació del 143 fins la implementació del B23.

Que el recorregut de l'H14 sigui l'inicialment previst per ser realment una alternativa de substitució a la línia 43 desapareguda en 2013.

Que la línia H16 en el seu recorregut iniacialment previst o l'H14 en la seva nova configuració finalitzin recorregut a Pl. Espanya.

Estudiar la viabilitat de reimplantar una línia sinilar a la 43 antiga, modificacions en recorregut H12 per donar servei zona Pl. 25 Octubre del barri Besòs de Sant Adrià i/o modificacions en el mateix sentit a la línia 36 com s'han aceptat per fer-la arribar a Hospital del Mar.

Comentaris

  1. A banda de l'eliminació del 43 que us va deixar desconnectats al Besòs, al barri de Sant Joan el que principalment ens va deixar desconnectats va ser l'eliminació de la línia 44 que no has esmentat al teu escrit.

    Si algú altre s'anima a agafar el teu escrit com a model, prego afegiu l'eliminació del 44 com a una raó més. i que es faci baixar l'H14 fins sant Joan com feia el 44 i que a partir de Torrassa enfili cap a Badalona.

    Gràcies

    ResponElimina
  2. Y el ayuntamiento de Sant Adrià mientras que hace???

    ResponElimina
    Respostes
    1. El regidor de Medi Ambient d'ICV ha traslladat a TMB la obligació de mantenir 143 fins que es millori el B23 ademas de otras propuestas de mejora

      Elimina
  3. En serio? Ahora es esa la solucion?

    Yo, que vivo en la catalana, llego antes al metro de La Pau andando que con el 143. Entre el tiempo que tarda y la vuelta que da no soluciona nada.

    En mi modesta opinion necesitamos un autobus que con pocos minutos nos lleve 1) al centro o 2) nos conecte con el metro linea 2 de La Pau para llegar al centro. El 143 no lo hace porque tarda mucho y da mucha vuelta. No creo que nadie en buenas condiciones para andar esté ganando tiempo con esa linea

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Agressió acústica i de fums de la cua de maniobres d'ADIF i Renfe Operaciones al Barri de Via Trajana

EL SEVILLANO 30 HORES DE VIATGE A LA RECERCA D'UNA OPORTUNITAT

Llibre 'Florenci Bosch i Tubau. Memòria d'un oblit'